תוכניות שותפים – רק תבחרו כובע…

יש שלושה גורמים מרכזיים שפעילים בתוכנית שותפים:
1. כובע המפרסם
2. כובע השותף (המשווק)
3. המתווך" = אתר תוכניות השותפים שמחבר בין השניים ומקבל על כך עמלה.

המפרסם
גוף / חברה שמפרסמת בעזרת תוכניות שותפים, מחליטה את הכל לגבי הקמפיין שלה ונותנת למשווקים הפוטנציאלים את כל הכלים כולל:
מודעה (באנר)
דף נחיתה
ומה העמלה שהיא מוכנה לשלם.
השותף
מי שנכנס כשותף בתוכניות שותפים מהווה סוג של סוכן מכירות עבור המפרסם.
השותף מקבל שכר רק עבור הצלחה ובהתאם למה שהגדיר המפרסם.
הוא מכניס את הפרסומת באתר/ים שלו ומקדם את הפרסומת כך שכולם מרוויחים.
תוכניות שותפים: מצב של WIN-WIN
המפרסם מקבל חשיפה גדולה יותר והגדלה של הקהל שנחשף לפרסומת שלו. הוא בעצם מקבל סוג של סוכן מכירות בחינם (תשלום על הצלחה בלבד).
המשווק מנצל את יכולות השיווק שלו ואת התשתית האינטרנטית שלו כדי להרוויח כסף (ניתן להגיע לסכומים מאוד גבוהים אם דבקים במטרה ועושים את הדברים נכון).

אתר תוכניות שותפים ודאי מרוויח – מהעמלות…

סוגי תמחורים אפשריים:
המפרסם יכול להגדיר עבור מה הוא משלם למשווק, בגדול כמה אפשרויות:
חשיפה– תשלום עבור חשיפות המודעה לגולשים (בד"כ התגמול למשווק הוא הנמוך ביותר)
קליק– המודעה מופיעה ללא תשלום אבל המפרסם משלם על כל קליק (כמו בגוגל אדוורדס)
ליד– תשלום עבור כל פנייה, כל מילוי תקין של טופס בדף נחיתה (שכר גבוה יותר מקליק)
עסקה– דורש אמון בין השניים, המפרסם משלם (בד"כ הרבה יותר מליד) עבור כל עסקה בפועל

אז תבחרו כובע ותתחילו לשווק!

צור קשר

0
מחזורים
0 K+
בוגרים
0
קורסים וסדנאות
0
מרצים ומדריכים