קורס קידום אתרים SEO & SEM

קורס קידום אתרים SEO & SEM

קורס קידום אתרים

קורס זה יכשיר את המשתתפים באופן מעשי בתחומי המקצועות SEO ו-SEM, כך שיוכלו לבנות אסטרטגיה ותכנית עבודה לקידום האתר, לנהל את התכנית, ולהביא למקסימום גולשים. בקורס זה, יקבלו המשתתפים את כל הכלים המקצועיים והמיומנויות להפיכת אתר האינטרנט לכלי שיווקי ויעיל, כגון שימוש בתוכנת ה-WordPress וכלים נוספים לקידום אורגני וממומן. בנוסף, הסטודנטים יזכו להכרת הכלים הרלוונטיים למקדמי האתרים במנוע החיפוש Google, לשימוש נכון ויעיל בזירה הדיגיטלית.

מטרת הקורס

מטרת התכנית – הכשרת מקדמי אתרים

  • הקניית ידע, כלים מקצועיים עדכניים ומיומנויות להעמדת אתר האינטרנט ככלי שיווקי אפקטיבי ויעיל.
  • חשיפת הסטודנטים לכלים השונים והעדכניים ביותר לקידום אורגני וממומן של אתרי אינטרנט ודפי נחיתה.
  • הכרת הכלים שאותם מעמיד מנוע החיפוש Google למקדמי האתרים.
  • תרגול והכשרה מעשית בתחומי המקצועותSEO ו- SEM.
  • הכשרת בוגר אשר ישתלב באופן המיטבי בחברות שונות.
  • לבעלי העסקים שביניכם – הקניית יכולת ניהול וקידום האתר באופן עצמאי, כך שתוכלו לבנות אסטרטגיה ותכנית עבודה לקידום אתרכם, לנהל את התכנית, לבדוק, לבקר, לתקן ולהביא למקסימום את מספר הגולשים שנכנס לאתרכם.

קהל יעד

התכנית מקנה ידע עדכני ומעמיק בתחום קידום האתרים ושיווקם עבור אלו שאתר האינטרנט הינו כלי עבודה פעיל ויום יומי עבורם: מעצבים, בונים ומנהלי אתרים, מנהלי / אנשי שיווק וכותבי תוכן לאתרים. התכנית פתוחה גם לאלו המבקשים לרכוש מקצוע חדש, מעניין ומאתגר, המתפתח וצומח במהירות. אין צורך ברקע מקצועי מקדים בתחום קידום אתרים.

היקף הקורס

  • היקף הקורס: 236 שעות אקדמיות
  • מספר מפגשים: 25 מפגשים
  • מבחן ופרויקט גמר: 60 שעות של פרויקט גמר
  • תנאי קבלה: ידע בתפעול מחשב, אינטרנט ואנגלית בסיסית, ומעבר ריאיון אישי אצל ראש התכנית.
  • מספר תלמידים: עד 15 תלמידים

מאפייני הקורס

  • מספר מפגשים 30
  • מספר שעות 236
  • שפה עברית
  • מספר מקומות 15
  • סילבוס

    • שיעור 1.1 מבוא לקידום אתרים: מושגי יסוד בקידום אתרים, יחסים בין מנועי החיפוש השונים, שימוש במנועי חיפוש בארץ ובעולם, מבנה דף תוצאות החיפוש של גוגל, גורמי השפעה על דירוג האתר במנועי החיפוש, העכביש של גוגל, כלים מדמי עכביש, כיצד גוגל רואה את האתר שלנו, ענישה של גוגל, סיבות ופתרונות, וקידום אתרים שלישי (אפור)
    • שיעור 1.2 מבוא לפרסום ושיווק באינטרנט: ההבדלים בין שיווק, פרסום ומכירות באינטרנט, מילון מונחי שיווק, הכלים העומדים לרשותו של מנהל שיווק באינטרנט, אוקיינוס של אפשרויות, קווים מאפיינים לגולשי האינטרנט, תנועה ממוקדת ואיכותית לעומת תנועה בלתי ממוקדת, פילוח קהלי מטרה ומחקרי שוק, ודרכים להמרת תנועת מבקרים לכסף.
    • שיעור 1.3 HTML: מבנה קבוע לדף, כתיבת קוד ראשון, עקרונות כתיבת קוד, תרגול, כתיבה ויצירה של דף, וחיבור בין דפי אינטרנט.
    • שיעור 1.4 HTML: הוספת תמונות ואובייקטים, צבעים ב- HTML, כיצד מעלים את הדף לשרת?, שימוש ב – DIV, עיצוב האתר באמצעות קובץ css, שילוב מערכת ניהול תוכן., תגיות מטא, תאור הדף, מילות מפתח, ומגבלות טכניות בעלות השפעה על קידום האתר.
    • שיעור 1.5 מבנה האינטרנט: שמות מתחם, סביבת שרת לקוח, כתובות URL, Cookies, Session, מיקום גיאוגרפי, זמינות., שרתי DNS, שרתי פרוקסי, שרת שיתופי ושרת ייעודי.
    • שיעור 1.6 WordPress: מהו WordPress?, יתרונות חסרונות., הקמת אתר על מערכת .WordPress, יצירת פוסטים ועמודים – שימוש בעורכים ויזואלים וטקסט, הזנה נכונה של תכנים לאתר, הגדרות כלליות בהקמת אתר, ומהם וידג'טים וכיצד משתמשים בהם?
    • שיעור 1.7 WordPress: תבניות ב- WordPress, כיצד ניתן למצוא תבניות?' "גיור" תבנית והשימוש בה' תבניות פרימיום, shortcodes, תוספים ו- "קינפוג".
    • שיעור 1.8 מפגש סיכום נושא: מבואות, הכנה לעבודה עם אקסל מתקדם, סקירת דוגמאות מתוכניות קידום אתרים.
    • שיעור 1.9 מחקר מילות מפתח ומתחרים: מילות מפתח, שיטות למציאת ביטויים יעילים ואיכותיים, ניתוח כדאיות וזיהוי פלחי שוק, נפחי חיפוש, מגמות, מדרגי רלבנטיות, מיקוד ואחרים, הערכה תקציבית, מיקוד האתר במילות המפתח, והכלים של גוגל.
    • שיעור 1.10 אופטימיזציה למבנה האתר: בדיקת קוד האתר, נגישות האתר למנועי החיפוש, נגישות האתר לגולשים, התאמת תפריטי האתר, תכנון היררכיה נכונה לאתר, עמידה בתקני כתיבת קוד, הפניות 301 וסוגי הפניות, העברת אתר, שינוי טכנולוגי, החלפת דומיין, כלים לאופטימיזציה, ותרגול אופטימיזציה לאתרים.
    • שיעור 1.11 קישורים: Trust Rank, Page Rank, תיעול משקל ועומק קישורים, מפות אתר HTML ו- XML, קישורים פנימיים, יוצאים ונכנסים, מדידת איכות הקישורים, חסמי קישורים, קישורי רוחב, הקמה וניהול פרופיל קישורים איכותי, ותוכנות ועזרים לניתוח, ניהול ומעקב אחר קישורים.
    • שיעור 1.12 תוכן וכתיבה שיווקית לאתר: תוכן איכותי, אמינות האתר, הכפלת תכנים באתר ובין אתרים שונים, "שפה" תואמת למנועי החיפוש, איתור מקורות תוכן והפצה, סקירת הפרמטרים המשפיעים על קידום התמונות בגוגל, חסימה והסרת תכנים ממנועי החיפוש, עיצוב תוצאות החיפוש, ותוכנות ועזרים לניהול ולמעקב אחר תכנים.
    • שיעור 1.13 Social Media: סיגנלים ומנועי החיפוש, איתור רשתות, בניית מיתוג בפייסבוק, חשיבות התוכן בפייסבוק, פילוח קהלי יעד ועבודה עם פרופיל, הפרמטרים שמשפיעים על תוצאות החיפוש בפייסבוק, איתור לידים דרך הפייסבוק, ניהול זהויות, דמות אמיתית מול דמות בדויה, אינטגרציה בין דף אוהדים בפייסבוק לחשבון הטוויטר, אפליקציות בפייסבוק, ניתוח נתוני קמפיין בפייסבוק בעזרת כלים של פייסבוק, תרומת מדיה חברתית לאתר, חיבור האתר לרשתות חברתיות.
    • שיעור 1.14 מפגש סיכום נושא: SEO – אסטרטגיה, תוכן וקישורים.
    • שיעור 1.15 חווית משתמש – יצירת והגדרת פרסונות: עקרונות בתכנון ואופטימיזציה של דפי נחיתה, הצצה לסודות השכנוע וההנעה לפעולה.
    • שיעור 1.16 קידום אתרים שונים וקידום במובייל: קידום אתרים דינאמי, קידום אתר פלאש, קידום אתר סטטי, קידום פורטלים, קידום חנויות וירטואליות, אתר מותאם למובייל, אתר רספונסיבי ואפליקציה, אסטרטגיות לקידום אתרי מובייל במנועי החיפוש.
    • שיעור 1.17 אנליטיקס ו Webmaster Tools: מונחים בסיסיים ב- Google Analytics, ניהול חשבונות ופרופילים, חיבור האתר לגוגל אנליטיקס., יעדים ומשפכים, מעבר על דוחות מרכזיים, קבלת כלים לניתוח התנהגות הגולשים באתר, ניתוח מקורות תנועה, ניתוח עמודים מובילים ועמודים "חלשים", סנכרון בין גוגל אנליטיקס לאדוורדס, סנכרון בין גוגל אנליטיקס לכלי מנהל האתרים, הגדרת דוחות אוטומטיים.
    • שיעור 1.18 מפגש סיכום נושא: SEO
    • שיעור 1.19 מבחן SEO
    • שיעור 1.20 סקירה כללית, רשתות הפרסום של גוגל: סקירה כללית, ניהול חשבונות מרובים, מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות, מילות מפתח, מעקב ביצועים ואופטימיזציה של מסע פרסום, רשתות הפרסום של גוגל, מיקודים.
    • שיעור 1.21 מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות, מילות מפתח: ניהול תקציב, יחס המרה, דפי נחיתה, Conversion Optimizer, Adwords Editor Google
    • שיעור 1.22 בניית דפי נחיתה בוורדפרס
    • שיעור 1.23 מפגש סיכום נושא: PPC – הגדרת תקציב קמפיין ושיפור תמידי בתוצאות.
    • שיעור 1.24 בניית קמפיין ברשת המדיה: אסטרטגיות בניית קמפיין ברשת המדיה, יצירת באנרים, שיווק מחדש.
    • שיעור 1.25 A/B Testing ,Adwords Editor Google וכלי מנהל האתרים: מיטוב המרות ROI, מושגי יסוד, ניסויים מבוקרים, Google Website Optimizer., קניבליזם, חיבור אתר לכל מנהל האתרים וסוגי אימות, מעקב אחר קישורים, ניתוח זמן טעינת האתר, ניתוח נתוני האתר, העלאת מפת XML, דיווח על ספאם.
    • שיעור 1.26 קידום באמצעות וידאו: יתרונות שיווק בוידאו, אופטימיזציה של ערוץ יוטיוב, השפעה של ערוץ ממותג על SERP, עקרונות VSEO, גוגל פלוס (חיבור ליוטיוב), וידאו PPC, רימרקטינג יוטיוב.
    • שיעור 1.27 פרסום תוכן ממומן וניהול מאגרי לידים ולקוחות: פרסום תוכן ממומן בפלטפורמות כגון OUTBRAIN, ניהול מאגרי לקוחות ולידים.
    • שיעור 1.28 מפגש סיכום נושא
    • שיעור 1.29 מבחן PPC
    • שיעור 1.30 סיכום הקורס, משובים וחלוקת תעודות

מרצים

roeeh

מר רועי חזות

מרצה בתחומים: קידום אתרים ופרסום ממומן בגוגל
giladb

מר גלעד בכר

מרצה בתחומים: סלולר ורשתות שותפים
idoh

מר עידו הנדל

ראש התכנית לכתיבה שיווקית
arnona

מר ארנון ממן

מרצה בתחומים: קידום אתרים ופרסום ממומן בגוגל
galb

מר גל בר

מרצה בתחומים: קידום אתרים ופרסום ממומן בגוגל

למידע נוסף×

*שם

*אימייל

*מספר טלפון

תחום

[recaptcha size:compact class:recap]