קורס כתיבה שיווקית לאינטרנט ולמדיה החברתית

קורס כתיבה שיווקית לאינטרנט ולמדיה החברתית

קורס כתיבה שיווקית

הקורס יכשיר את המשתתפים ביסודות הכתיבה השיווקית. המשתתפים ילמדו איך להפוך רעיון למסר כתוב, תכנון אופן הצגת המסר ויצירת תוכן שיווקי מעניין ומכירתי. התכנית משלבת כמה גישות שונות לתוכן שיפתחו ויעשירו את הכתיבה השיווקית על ידי ניסיון מעשי מהמציאות העסקית והשיווקית, ידע אקדמי בכתיבה ועקרונות בשפה העברית. לצד הפן העיוני, יתרגלו המשתתפים לכל אורך הלימודים על ידי דוגמאות בכתיבה שיווקית באמצעי המדיה השונים הלכה למעשה.

מטרת הקורס

תכנית הלימודים תקנה למשתתפים כלים ומיומנויות לכתיבה שיווקית בפלטפורמות השונות בזירה האינטרנטית. תכנית הלימודים תאפשר לבוגרים להפיק תכנים שיווקיים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות ככלי שיווקי ואפקטיבי.

קהל יעד

הקורס מתאים למנהלי שיווק, קופירייטרים, מנהלי תוכן, מנהלי שירות ומכירות. כמו כן, הקורס מתאים גם לבעלי עסקים קטנים המעוניינים לשפר את תדמית העסק, ולאנשים המעוניינים בהסבה מקצועית ורוצים להשתלב בתחום כעצמאים או כשכירים. בואו להיות חלק מהחממה לשיווק דיגיטלי

היקף התכנית

  • היקף הקורס- 20 שעות אקדמיות. בנוסף 20 שעות של פרוייקט גמר
  • מספר מפגשים- 4 מפגשים  (כל מפגש בן 5 שעות אקדמיות)
  • עבודה לאחר הלימודים- השתתפות ב"פרויקט החממה לשיווק דיגיטלי" בשכר בתום הלימודים.
  • תנאי קבלה- שיחת תיאום ציפיות עם ראש התכנית
  • מספר תלמידים – עד 10 תלמידים

מאפייני הקורס

  • מספר מפגשים 4
  • מספר שעות 20
  • שפה עברית
  • מספר מקומות 10
  • סילבוס

    • שיעור 1.1 חשיבה שיווקית: מבוא לכתיבה שיווקית, הרגלי גלישה באינטרנט, קהל יעד וזיהוי צרכיו, איפיון אתר וקונספט
    • שיעור 1.2 העברת מסרים באינטרנט: טכניקות ליצירת עניין, אמנות בחירת המילים, סגנונות כתיבה, הנעה לפעולה, כללי יסוד בכתיבת תכנים
    • שיעור 1.3 היבט טכני: תעדוף והדגשות, גודל, אורך וצורה, מספרים ומילים, חוקי נראות הטקסט, המרת טקסטים לאינטרנט
    • שיעור 1.4 העברת מסר בהתאם לסוג המדיה : פוסטים בפייסבוק/טוויטר/אינסטגרם/לינקד-אין.

למידע נוסף×

*שם

*אימייל

*מספר טלפון

תחום

[recaptcha size:compact class:recap]