קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית רביעי 18/11/20 ערב

קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית רביעי 18/11/20 ערב

קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית 

תיאור הקורס:

תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט, עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וכד') ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה.
תכנית הלימודים במכללת השרון מעניקה למשתתפים ידע מקצועי ומעמיק ומכשירה את בוגרי הקורס לעסוק בתחום ולהוביל את החברות והארגונים שאותם הם מלווים אל עבר עולם התקשורת החדשה.
קורס מנהל מדיה חברתית הינו מסלול לימודים מרתק ומעניין הכולל הכרות מעמיקה עם זירות הרשתות החברתיות הקיימות, מעניק הבנה והכשרה מעשית בשימוש בפלטפורמות המדיה החברתית, מרמת התוכן ועד הפרסום.

מטרת הקורס:

להכשיר מנהל מדיה חברתית היודע כיצד לנהל קהילה עסקית-חברתית, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך, להקים פרופילים חברתיים בכל הרשתות ולנהל אותם, ליצור אסטרטגיה דיגיטלית מוצלחת, לכתוב תוכן אפקטיבי, לזהות ולהפעיל את ערוצי המדיה השונים.

קהל יעד:

  • אלו המעוניינים לקבל הכשרה מקצועית בעולם הניו-מדיה ולהשתלב בארגונים וחברות העוסקות בתחום הניו-מדיה.
  • המעוניינים בהסבה מקצועית לתחום חדש ומבוקש מאוד בשוק העבודה.
  • אלו שרוצים לפנות לדרך עצמאית ולספק שירותים מקצועיים בתחום כמנהלי מדיה חברתית.
  • משתמשי רשתות חברתיות לצרכים שיווקיים.
  • אנשי שיווק ומכירות המעוניינים להבין מדיה חברתית ודרכי פעולה ופרסום בה.
  • בעלי עסקים קטנים ובינוניים.
  • אנשי פרסום המעוניינים להגדיל תקציב הפעילות הדיגיטלית.
  • מנהלי שיווק ועסקים שצריכים לפעול בזירה הדיגיטלית.

אפשרויות תעסוקה לאחר הלימודים:

מנהל המדיה החברתית עשוי לעבוד במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר המעניק שירותים לגורמים שונים ומגוונים.

היקף הקורס:

  • 110 שעות אקדמיות.
  • 22 מפגשים.

תנאי קבלה:

  • בוגרי 12 שנות לימוד בעלי רקע/ניסיון בשיווק של שנתיים לפחות.
  • מבחן מיון באנגלית ברמה של 12 שנות לימוד. (קריאה וכתיבה)
  • מבחן מיון באוריינטציה למחשבים ולאינטרנט.
  • מעבר ועדת קבלה.

תעודה:

לעומדים בהצלחה בדרישות הלימודים ובבחינות הגמר יוענקו התעודות הבאות:            

  • תתעודת גמר מטעם מכללת השרון. 

מאפייני הקורס

  • מספר שעות 110
  • שפה עברית
  • מספר מקומות 20
  • סילבוס

ראש התוכנית

team

צוות שיווק ודיגיטל


[contact-form-7 404 "Not Found"]