מספר שעות: 3 שפה: עברית מספר מקומות: 25 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס capital market (sep’) תיק השקעות ב3 שעות! וזה לא
קורס זה מוכר לפיקדון חיילים משוחררים
קורס זה מוכר לתשלום באמצעות ואוצ'ר לדורשי עבודה לזכאים
הרשתות החברתיות ובראשן Facebook שינו את פני העולם בעשור האחרון והפכו להיות חלק בלתי נפרד משפת השיווק החדשה. המדיה החברתית מובילה את עולם השיווק והתקשורת אל גבולות חדשים ומאפשרת לנו להגיע ולגעת בדרך ממוקדת בקהלי יעד, להעביר מסרים בצורה ישירה ולשמש כפלטפורמות שירות לקוחות.
תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט, עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטרגם, יוטיוב וכו') ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה.
תכנית הלימוד במכללת השרון מעניקה למשתתפים ידע מקצועי ומעמיק ומכשירה את בוגרי הקורס לעסוק בתחום ולהוביל את החברות והארגונים שאותם הם מלווים אל עבר עולם התקשורת החדשה.
הקורס הינו מסלול לימודים מרתק ומעניין הכולל הכרות מעמיקה עם זירות הרשתות החברתיות הקיימות, מעניק הבנה והכשרה מעשית בשימוש בפלטפורמות המדיה החברתית, מרמת התוכן ועד הפרסום.
תכנית הלימודים במכללת השרון היא העדכנית והמקיפה ביותר. המרצים בקורס מובילים את התחום בארץ, עיונית ומעשית. בתכנית הלימודים מצויים החידושים האחרונים בתחום ואשר יכינו אתכם בצורה המיטבית ביותר לעבודה המעשית בתחום ובהמשך דרככם המקצועית.
הקורס מתאים גם לבעלי עסקים/ יזמים עסקיים המעוניינים לקדם את הפעילות העסקית בעצמם או לפחות לשלוט בכך ולפקח.
להכשיר מנהל מדיה חברתית היודע כיצד לנהל קהילה עסקית-חברתית, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך, להקים פרופילים חברתיים בכל הרשתות ולנהל אותם, ליצור אסטרטגיה דיגיטלית מוצלחת, לכתוב תוכן אפקטיבי, לזהות ולהפעיל את ערוצי המדיה השונים.
להכשיר בעלי עסקים ומיזמים להניע את הפעילות השיווקית והעסקית בצורה מוצלחת בעולם הדיגיטלי
מנהל המדיה החברתית עשוי לעבוד במחלקות שיווק באגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר המעניק שירותים לגורמים שונים ומגוונים.
בוגרי הקורס המצטיינים יוזמנו לפרויקטים משותפים עם המכללה.
קורס מנהלי מדיה חברתית נלמד בהיקף של 140 שעות לימוד אקדמיות.
28 מפגשים בני 5 שעות אקדמיות הכוללות:
דרישות:
לעומדים בהצלחה בדרישות הלימודים ובבחינות הגמר יוענקו התעודות הבאות:
לעמוד כתיבת מאמרים אינטרנטיים – לחץ כאן
להורדת הסילבוס לחץ כאן
מרצים מתחום השיווק הדיגיטלי על ערוציו השונים העוסקים בהוראה בשילוב עם הפעלת עסק.
מספר שעות: 3 שפה: עברית מספר מקומות: 25 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס capital market (sep’) תיק השקעות ב3 שעות! וזה לא
מספר שעות: 6 שפה: עברית מספר מקומות: 25 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס חדשנות במרחב הדיגיטלי: על מה כל המהומה? בינה מלאכותית
מספר שעות: 30 שפה: עברית-ערבית מספר מקומות: 20 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס במהלך השנים האחרונות ובאופן מוגבר מאז מרץ 2020 (קורונה)
מתלבטים? דברו איתנו