מאמר בתחום קידום אתרים (SEO) - חשיבות צפיפות מילת המפתח
נכתב על ידי: איתי נוימן , מכללת השרון
מה זה צפיפות? (Density) :
צפיפות זה מספר הפעמים שמילה מופיעה בתוך טקסט, בשפה האנגלית זה נקרא density.
יש מספר גישות בעולם אצל מומחי קידום אתרים (SEO Export) לבחינת הנושא כאשר בדרך כלל אחוז הצפיפות המומלץ נע בטווח של 1.5%-3%.
הרעיון הכללי הוא שככל שנשתמש ביותר מילות מפתח מגוונות , נחזור עליהן בצורה שיטתית ויעילה באתר \ עמוד שלנו ככה בעצם תתחזק "האחיזה" שלנו בגוגל.
קורס שיווק דיגיטלי ברעננה – במאמר זה תקבלו טעימה לגבי קידום SEO בגוגל. במכללת השרון קיימים מגוון של קורסים בעולם השיווק והדיגיטל.
רוצים ללמוד קידום באינטרנט ממיטב המומחים?
מכללת השרון מקיימת מגוון קורסים שונים של שיווק ודיגיטל באינטרנט. מכללת השרון היא מכללה מהותיקות בארץ ללימודי תעודה. המכללה נמצא סמוך לרעננה… לקורסי שיווק ודיגיטל לחץ כאן
אז איך מחשבים צפיפות?
גם בנושא זה הדעות חלוקות.
המומחים שלנו במכללת השרון סבורים שהשיטה הנכונה היא לקחת את המילה שברצוני לקדם \ להשתמש בה כמילת מפתח בטקסט שלי, לחלק אותה במספר המילים שנמצאות בך כל הטקסט ובמידה והתוצאה אינה יוצאת בטווח של 1.5-3 אחוזים אנחנו צריכים להרבות יותר את השימוש שלנו במילה בכתיבת הטקסט.
בצד הפרקטי ישנם כמה שיטות אך אני סבור שהשיטה היעילה ביותר היא לקחת את הטקסט שעליו אנחנו עובדים ולהדביק אותו בתוכנת כתיבת המסמכים "Word".
אחרי שהטקסט נמצא בתוך התוכנה יש לסמן את המילה המבוקשת וללחוץ בסרגל הכלים על הכלי "חפש" .
לאחר שלחצנו ייפתח בצד ימין חלון שיחשב לנו את מספר המילים שהמילה מוזכרת במסמך.
בשלב זה נוכל לקחת את המספרים, לחשב בנוסחה שהוזכרה למעלה וקדימה לעבודה…
הנושא מעניין אתכם וחושבים ללמוד אותו?
קורס ניהול ושיווק דיגיטלי במכללת השרון עוסק במבחן הנושאים של קידום באינטרנט ובכל הפלטפורמות הרלוונטיות.
בואו לרכוש מקצוע במכללת השרון, לקורס שיווק דיגיטלי לחץ כאן
אז איזה מילים מומלצות לשימוש כמילות מפתח:
בגדול כל מילה שרלוונטית לקידום העסק \ המוצר שלכם. חשוב תמיד לחשוב איך בעצם הלקוח יחפש את מה שיוביל אותו בסופו של דבר אליכם.
חשוב להבין שהקידום בגוגל מושפע מהמון דברים נוספים והכוונה היא שלא תגיעו ישר לארץ המובטחת של קידום SEO . בשביל קידום איכותי תצטרכו להשקיע בתחומים נוספים כמו קישורים פנימיים , קישורים חיצונים , תמונות שקשורות לנושא עליו את מדברים ועוד המון דברים נוספים שנוכל לעשות כדי לקדם את העסק שלנו. במידה והנושא מעניין אתכם והייתם רוצים לפתח אותו – אם מהכובע של בעלי עסק שרוצים לקדם את העסק שלהם ואם מהכובע של אנשים שרוצים להכנס לתחום – לחצו כאן ותגיעו לכל תוכניות השיווק והדיגיטל שלנו כאן במכללת השרון שנמצאת סמוך לרעננה.
רוצים ללמוד מהמומחים באיזה מילים להשתמש?
הצטרפו לקורס כתיבה שיווקית במכללת השרון ותלמדו את כל התוכנית המקיפה : כיצד לקדם את העסק שלי בעזרת תוכן. לקורס כתיבה שיווקית – לחצו כאן
האם המילה חייבת להיות אותה מילה בכל החזרות?
לשמחתנו התשובה היא לא !
גוגל מזהה מילים נרדפות , קשורות , וכמובן באיזה סדר שתרצו.
כל עוד הגדרתם את משפט המפתח שלכם במערכת הSEO של האתר שלכם כל שנותר לעשות הוא לחזור על מילות המשפט בתוך הטקסט וגוגל כבר ימצא את הדרך לזהות אותן.
אז איך נגרום לגוגל לראות אותנו באור חיובי ללא קידום ממומן?
כולנו יודעים שגוגל היא מעצמת חיפוש עולמית, ואין ספק שעמותת תרומות הם לא, ככה שהקידום הממומן בהחלט שולט בכל המודעות הראשונות שנמצאות בכל עמוד חיפוש בגוגל.
אז איך נעשה את זה? פשוט מאוד, על ידי כך שנתן לגולשים בידיוק את מה שהם מחפשים. כל עוד תדאגו לספק את התוכן שהגולש חיפש לפני שהגיע אל העמוד שלכם עשיתם בידיוק את מה שגוגל רוצה שתעשו. שתספקו תוכן איכותי ומעניין בהתאם לחיפוש הגולש.
אך עדיין הדבר העיקרי שמעניין את החברה הוא נוחות הגולשים וחיזוק השם המצוין שנהיה לחברה: "ד"ר גוגל".
מעניין אתם לדעת הכל על ד"ר גוגל?
הצטרפו לאחד ממגוון קורסי שיווק ומדיה במכללת השרון שנמצאת סמוך לרעננה להמשך קריאה לחץ כאן
לרשימת הקורסים המלאה:
צרו קשר:
סדנת חדשנות דיגיטלית – AI
מספר שעות: 6 שפה: עברית מספר מקומות: 25 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס חדשנות במרחב הדיגיטלי: על מה כל המהומה? בינה מלאכותית (Ai) צ׳אט ג׳י פי
קורס בניית אתרים ב WordPress
מספר שעות: 48 שפה: עברית מספר מקומות: 8-14 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס קורס בניית אתרים ב- WordPress מערכת וורדפרס היא מערכת "חינמית" והנפוצה ביותר בעולם
קורס שיווק דיגיטלי לבעלי עסקים ויזמים
מספר שעות: 25 שפה: עברית מספר מקומות: 15 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס קורס שיווק דיגיטלי ליזמים ובעלי עסקים: פרסום ברשתות חברתיות – כלי שיווקי אינטרנטי
קורס ניהול ושיווק דיגיטלי ומדיה חברתית
מספר שעות: 140 שפה: עברית מספר מקומות: 15 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס קורס ניהול ושיווק דיגיטלי (כולל התמחות משנית ב"כתיבה שיווקית"). קורס זה מוכר לפיקדון
קורס כתיבה שיווקית לאינטרנט ולמדיה חברתית
מספר שעות: 20 שעות אקדמיות שפה: עברית מספר מקומות: 15 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס קורס כתיבה שיווקית לאינטרנט ולמדיה חברתית אתרי אינטרנט, פייסבוק, ניוזלטרס, מסרונים,
קורס פייסבוק לעסקים
מספר שעות: 25 שפה: עברית מספר מקומות: 15 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס קורס פייסבוק ליזמים ובעלי עסקים: פרסום ברשתות חברתיות – כלי שיווקי אינטרנטי ראשון
קורס קידום אתרים
מספר שעות: 150 שעות אקדמיות שפה: עברית מספר מקומות: 15 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס קורס קידום אתרים – כלי השיווק באינטרנט הוא ראשון במעלה. בעידן
קורס בניית אתרים בוורדפרס
מספר שעות: 48 שפה: עברית מספר מקומות: 8 תיאור הקורס סילבוס מרצים מועדי פתיחה תיאור הקורס קורס בניית אתרים ב- WordPress מערכת וורדפרס היא מערכת "חינמית" והנפוצה ביותר בעולם