מאמר בתחום קידום אתרים (SEO) - חשיבות צפיפות מילת המפתח

נכתב על ידי: איתי נוימן , מכללת השרון

מה זה צפיפות? (Density) :

צפיפות זה מספר הפעמים שמילה מופיעה בתוך טקסט, בשפה האנגלית זה נקרא density.

יש מספר גישות בעולם אצל מומחי קידום אתרים  (SEO Export) לבחינת הנושא כאשר בדרך כלל אחוז הצפיפות המומלץ נע בטווח של 1.5%-3%.

הרעיון הכללי הוא שככל שנשתמש ביותר מילות מפתח מגוונות , נחזור עליהן בצורה שיטתית ויעילה באתר \ עמוד שלנו ככה בעצם תתחזק "האחיזה" שלנו בגוגל.

קורס שיווק דיגיטלי ברעננה – במאמר זה תקבלו טעימה לגבי קידום SEO בגוגל. במכללת השרון קיימים מגוון של קורסים בעולם השיווק והדיגיטל.

מכללת השרון מקיימת מגוון קורסים שונים של שיווק ודיגיטל באינטרנט. מכללת השרון היא מכללה מהותיקות בארץ ללימודי תעודה. המכללה נמצא סמוך לרעננה… לקורסי שיווק ודיגיטל לחץ כאן

אז איך מחשבים צפיפות?

גם בנושא זה הדעות חלוקות.

המומחים שלנו במכללת השרון סבורים שהשיטה הנכונה היא לקחת את המילה שברצוני לקדם \ להשתמש בה כמילת מפתח בטקסט שלי, לחלק אותה במספר המילים שנמצאות בך כל הטקסט ובמידה והתוצאה אינה יוצאת בטווח של 1.5-3 אחוזים אנחנו צריכים להרבות יותר את השימוש שלנו במילה בכתיבת הטקסט.

בצד הפרקטי ישנם כמה שיטות אך אני סבור שהשיטה היעילה ביותר היא לקחת את הטקסט שעליו אנחנו עובדים ולהדביק אותו בתוכנת כתיבת המסמכים "Word".

אחרי שהטקסט נמצא בתוך התוכנה יש לסמן את המילה המבוקשת וללחוץ בסרגל הכלים על הכלי "חפש" .

לאחר שלחצנו ייפתח בצד ימין חלון שיחשב לנו את מספר המילים שהמילה מוזכרת במסמך.

בשלב זה נוכל לקחת את המספרים, לחשב בנוסחה שהוזכרה למעלה וקדימה לעבודה…

קורס ניהול ושיווק דיגיטלי במכללת השרון עוסק במבחן הנושאים של קידום באינטרנט ובכל הפלטפורמות הרלוונטיות. 

בואו לרכוש מקצוע במכללת השרון, לקורס שיווק דיגיטלי לחץ כאן

אז איזה מילים מומלצות לשימוש כמילות מפתח:

בגדול כל מילה שרלוונטית לקידום העסק \ המוצר שלכם. חשוב תמיד לחשוב איך בעצם הלקוח יחפש את מה שיוביל אותו בסופו של דבר אליכם.

חשוב להבין שהקידום בגוגל מושפע מהמון דברים נוספים והכוונה היא שלא תגיעו ישר לארץ המובטחת של קידום SEO . בשביל קידום איכותי תצטרכו להשקיע בתחומים נוספים כמו קישורים פנימיים , קישורים חיצונים , תמונות שקשורות לנושא עליו את מדברים ועוד המון דברים נוספים שנוכל לעשות כדי לקדם את העסק שלנו. במידה והנושא מעניין אתכם והייתם רוצים לפתח אותו – אם מהכובע של בעלי עסק שרוצים לקדם את העסק שלהם ואם מהכובע של אנשים שרוצים להכנס לתחום – לחצו כאן ותגיעו לכל תוכניות השיווק והדיגיטל שלנו כאן במכללת השרון שנמצאת סמוך לרעננה.

הצטרפו לקורס כתיבה שיווקית במכללת השרון ותלמדו את כל התוכנית המקיפה : כיצד לקדם את העסק שלי בעזרת תוכן. לקורס כתיבה שיווקיתלחצו כאן

האם המילה חייבת להיות אותה מילה בכל החזרות?

לשמחתנו התשובה היא לא !

גוגל מזהה מילים נרדפות , קשורות , וכמובן באיזה סדר שתרצו.

כל עוד הגדרתם את משפט המפתח שלכם במערכת הSEO של האתר שלכם כל שנותר לעשות הוא לחזור על מילות המשפט בתוך הטקסט וגוגל כבר ימצא את הדרך לזהות אותן.

אז איך נגרום לגוגל לראות אותנו באור חיובי ללא קידום ממומן?

כולנו יודעים שגוגל היא מעצמת חיפוש עולמית, ואין ספק שעמותת תרומות הם לא, ככה שהקידום הממומן בהחלט שולט בכל המודעות הראשונות שנמצאות בכל עמוד חיפוש בגוגל.

אז איך נעשה את זה? פשוט מאוד, על ידי כך שנתן לגולשים בידיוק את מה שהם מחפשים. כל עוד תדאגו לספק את התוכן שהגולש חיפש לפני שהגיע אל העמוד שלכם עשיתם בידיוק את מה שגוגל רוצה שתעשו. שתספקו תוכן איכותי ומעניין בהתאם לחיפוש הגולש.

אך עדיין הדבר העיקרי שמעניין את החברה הוא נוחות הגולשים וחיזוק השם המצוין שנהיה לחברה: "ד"ר גוגל".

הצטרפו לאחד ממגוון קורסי שיווק ומדיה במכללת השרון שנמצאת סמוך לרעננה להמשך קריאה לחץ כאן

לרשימת הקורסים המלאה:

צרו קשר:

0
מחזורים
0 K+
בוגרים
0
קורסים וסדנאות
0
מרצים ומדריכים